Tiedote kasvomaskien käytöstä seuran tapahtumissa
30.9.2020 22:57 Toiminta / Pääsivusto

Valkeakosken Kiekko-Ahma: Tiedote 9.10.2020

Tämä tiedote korvaa tiedotteen: Kiekko-Ahma: Tiedote kasvomaskien käytöstä 30.9.2020

Jakelu: joukkueet, järjestyksenvalvojat, vanhemmat, yhteistyökumppanit

THL ja Pirkanmaan sairaanhoitopiirin pandemiatyöryhmä ovat antaneet vahvan kasvomaskisuosituksen kaikkeen julkisissa tiloissa tapahtuvaan toimintaan, missä turvaväleistä ei voida varmuudella huolehtia. Lisäksi Suomen jääkiekkoliitto on antanut 9.10.2020 klo 13:05 ohjeistuksen huonontuneeseen Koronavirustilanteeseen, jossa asetetaan maskipakko liiton alaisten seurojen tapahtumiin. Tämä koskee sekä harjoituksia, että pelejä.

Kasvomaskien käyttö Kiekko-Ahmassa

Kiekko-Ahma noudattaa kaikessa toiminnassaan annettuja suosituksia. Näin ollen seuran kasvomaskia tulee käyttää kaikessa pukukopin ja kaukalon ulkopuolisessa toiminnassa. Maskia käyttävät niin pelaajat kuin toimihenkilötkin, jotka ovat 15-vuotta tai vanhempia. Nuoremmille suosittelemme kasvomaskia

Pelaajat käyttävät maskia hallin sisätiloissa. Pois lukien ottelut, harjoituksen suorittaminen ja pukukoppi.

Toimihenkilöt käyttävät maskia hallin sisätiloissa. Pois lukien ottelut, harjoituksen ohjaaminen ja pukukoppi.

Seura hankkii kasvomaskit joukkueiden käyttöön. Seuran hygieniavastaava jakelee maskit yhdessä joukkueen toimihenkilöiden kanssa joukkueisiin. Myös omia kasvomaskeja saa käyttää.

Kasvomaskien käyttö Kiekko-Ahman tapahtumissa

Jäähalli Wareenassa on kaikkien 15-vuotta täyttäneiden käytettävä kasvomaskia. Nuoremmille suositellaan kasvomaskia